Innlogging Accelerator e-SPED

Her kan du som kunde, leverandør eller agent hos Accelerator logge deg inn for detaljert informasjon.
For innlogging må du ha brukernavn og passord som bestilles her eller ved å ringe vårt kundesenter 22 90 11 40.

Logg inn her

Accelerator AS er et  mellomstort 100% norsk- og privateid selskap som ble etablert I 2002 av Linda Skarphol og Ketil Møller, disse er fortsatt eiere av selskapet. Siden starten har selskapet vært i stadig utvikling. Vi har opparbeidet oss bred kompetanse på transport, fortolling og 3pl med mange dyktige og engasjerte medarbeidere. I 2014 teller vi totalt 25 ansatte.

Vi startet i små lokaler i Østre Akervei i Oslo, flyttet til Stanseveien etter oppkjøp av Lagerservice AS, og satset deretter mer på 3 pl / plukk / ad-on. Her ble vi værende frem til sommeren 2012. Så gikk turen til større lokaler i Pottemakerveien i Oslo. Der hadde vi ca 2500 kvm lager/tollager og 600 kvm terminal samt 500 kvm kontorlokaler. Ettersom både vi og våre kunder vokste, viste det seg at disse lokalene også ble for små, vi besluttet derfor basert på økt volum, beliggenhet, og et ønske om en mer fornuftig logistikk, å flytte til splitter nytt og tilpasset bygg på Lahaugmoen September 2016. Lokalene med hhv. 800kvm kontor, 1000kvm terminal og 3500kvm lager, ligger med meget flotte fasiliteter og god beliggenhet i Lahaugmoveien 81, 2013 Skjetten.

På veien hit vi er i dag har vi knyttet til oss mange og gode agenter rundt om i Europa. Vi startet med UK, hvor vi har en meget god trafikk med flere ukentlige avganger. Så har Italia, Tyskland,  Nederland, Latvia, Sverige, Danmark, Spania og Polen kommet etter. Vi jobber kontinuerlig med utvikling på agent-/samarbeidsfronten og nye agenter føres til listen vår over gode partnere hvert år. Utover dette har vi gode samarbeidspartnere som vi benytter ved flyfrakt og sjøfrakt fra hele verden.

På innland har vi også knyttet til oss partnere med landsdekkende systemer som vi benytter, og kan tilby kundene våre track&trace, POD, og nyttige statistikker.

Vi anser oss som en innovativ bedrift som stadig søker nye løsninger for å ivareta våre kunders behov med fokus på kostnader og bedre løsninger. POD, elektroniske fakturaer, web-tilgang, personlig service og konkurransedyktige rater og edi. Vi er en ja-bedrift, og med vår fleksibilitet kan vi løse det meste for våre kunder, stort og smått, både med frakter Import/Eksport, Innlandsdistribusjon, lager/3PL, og ad-hoc prosjekt relatert arbeid, være seg crossdocking, omsortering, eller lettmontasje.

Fasadebilde Martine

×